شناسهٔ خبر: 29941 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه شهرسازی استان عنوان کرد:

مسئولیت‌پذیری و اجرای پروژه‌های راه‌سازی از اهم اولویت‌های راه و شهرسازی استان کرمان

محمد مهدی بلوردی جلسه شورای اداری اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان با حضور مدیرکل، معاونین و روسای ادارات ستادی و تابعه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در این جلسه گفت: مسئولیت‌پذیری کارکنان، تکریم ارباب رجوع، اجرای پروژه‌های راه‌سازی در محورهای اصلی و روستایی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری اداره کل راه و شهرسازی استان خواهد بود.

وی با ابراز خرسندی از انتزاع راهداری از این اداره کل، عنوان کرد: یکی از دیگر از برنامه‌های اصلی ما پرداختن به مسئله املاک، حقوقی و واگذاری زمین است و اولویت بعدی نیز احیای بافت فرسوده و نظارت هرچه بیشتر بر اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی است که با حذف مسئولیت راهداری از وظایف این اداره کل بار فعالیت فیزیکی این اداره کل کم می‌شود و فرصت بیشتری برای پرداختن به امور مغفول مانده خواهیم داشت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در ارتباط با وظایف روسای ادارات شهرستانی گفت: نظارت مستمر از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان و اعمال نظارت بر اجرای قوانین مربوط به اراضی در محدوده و حریم شهرها را مدنظر قرار دهند.

شایان ذکر است این جلسه که اولین جلسه مدیران و معاونان پس از تفکیک حوزه راهداری از اداره کل راه و شهرسازی و انتزاع آن با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بود، مسائل و مشکلات هر حوزه توسط روسای ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌ها به اختصار بیان گردید و مهم‌ترین اقدامات و تمهیدات لازم تشریح شد.

نظر شما