شناسهٔ خبر: 30005 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

هشتمین همایش ملی و نمایشگاه قیر و آسفالت/ معرفی و اهدای جایزه به برگزیدگان مقالات در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

پوستر هشتمین همایش ملی و نمایشگاه قیر و آسفالت ایران در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، طی دو روز و در روزهای ۱۱ و ۱۲ آبان‌ماه با معرفی برگزیدگان مقاله‌های ارایه شده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، هشتمین همایش ملی و نمایشگاه قیر و‌ آسفالات ایران از ۱۱ تا ۱۲ آبان‌ماه سال جاری در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه زمانبندی در روز نخست همایش، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، محمد شکرچی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز تحقیقات راه و شهرسازی، داود کشاورزیان معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهردار تهران، حمیدرضا کاتوزیان رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، سیدحسین میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی در راه روستایی و معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها، هادی بهادری نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران سخنرانی خواهند کرد.

کارگاه‌های روز نخست شاملِ باید و نبایدهای آسفالت‌های حفاظتی و آسفالت‌های لایه نازک، ارایه مقالات برگزیده و چالش‌های تولید، عرضه، حمل و کنترل کیفیت قیرهای طبقه شده بر اساس عملکرد PG  است.

کارگاه‌های روز دوم همایش (۱۲ آبان ماه) شامل، راهکارهای مناسب برای طراحی و اجرای روسازی راه‌های کم‌ترافیک، ارایه مقالات برگزیده و باید و نبایدهای پیاده‌سازی سیستم مدیریت روسازی راه‌ها PMS و اختتامیه است.

در اختتامه همایش، محمود صفارزاده معاوت تحقیقات و فناوری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، امیر امینی معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی، مهرداد تقی‌زاده معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، سیدرضا حسینی مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، حسن زیاری عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، شهاب‌الدین مناجی مشاور وزیر نفت و مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و عقیل قدیم رئیس بخش قیر و آسفالات مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی سخنرانی خواهند کرد.

 همچنین اهدای لوح به چهره برگزیده صنعت قیر و آسفالت و برگزیدگان مسابقه آن از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در اختتامیه هشتمین همایش قیر و آسفالت است. /

 

نظر شما