شناسهٔ خبر: 30012 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بررسی جایگاه اثرات هویت‌محلی و حس تعلق در نوسازی بافت‌های‌فرسوده

پوستر نشست نخست بررسی جایگاه اثرات هویت محلی و حس تعلق در نوسازی بافت‌های فرسوده، ۱۱ آبان ماه با حضور استادان دانشگاه تربیت‌مدرس، علم و صنعت ایران و مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست نخست بررسی جایگاه اثرات هویت محلی و حس تعلق در نوسازی بافت‌های فرسوده با سخنرانی دکتر سعید فرمهین فراهانی مدرس پردیس فارابی دانشگاه تهران، سه شنبه ۱۱ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

در نخستین نشست بررسی جایگاه اثرات هویت محلی و حس تعلق در نوسازی بافت‌های فرسوده، پنل تخصصی پیش‌بینی شده است که در آن پنل، مهندس عبادالله فتح‌الهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران، دکتر جلال تبریزی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت‌مدرس، دکتر سید عبدالهادی دانشپور عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر محمد جواد مهدوی‌نژاد عضو هیات علمی دانشگاه تربیت‌مدرس به بررسی ابعاد مختلف موضوع خواهند پرداخت.

گفتنی است این نشست که از ساعت ۱۵ تا ۱۷ برگزار می‌شود به نشانی تهران، بزرگراه نواب‌صفوی، بعد از میدان ۹ دی (حق‌شناس)، نبش خیابان جوانمرد، ساختمان دماوند ۹ است و حضور علاقمندان به شرکت در این نشست آزاد است. /

 

نظر شما