شناسهٔ خبر: 3002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول راه‌های روستايی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران خبر داد:

مشاركت روستاييان مازندرانی در عملیات آسفالت 202 كیلومتر راه روستایی

جاده سازی در مسیر قم - گرمسار مسئول راه‌های روستايی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران از اجرای عمليات آسفالت راه‌های روستايی اين استان به طول 202 كيلومتر با مشاركت روستاييان در طی نه ماه اول سال 93 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازی  استان مازندران، سهراب طور  با اشاره به مشارکت روستاییان در عملیات آسفالت 202 کیلومتر راه روستایی در استان مازندران، اهمیت و ضرورت آسفالته شده این راه‌ها را یادآور شد و گفت: در برنامه ريزي و عمران روستاها ، راه‌هاي ارتباطي يكي از محورهاي اصلي بوده و نقطه آغاز فعاليت‌هاي عمراني ديگر نظير آب، برق، بهداشت و آموزش به حساب مي آِيد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجا كه مازندران به دليل شرايط خاص منطقه‌اي و تعدد روستاها داراي راه‌هاي روستايي پر اهميتي بوده ، لذا نگاه به محورهاي روستايي يكي از برنامه‌هاي اصلي كاري اين اداره كل است.

مسئول راه‌هاي روستايي راه و شهرسازي مازندران اظهار کرد: از اين رو اين اداره كل با مشاركت خوب روستاييان توانست از ابتدا سال تا به امروز هر ماه به‌طور متوسط اجراي عمليات  آسفالت 30 كيلومتر از راه هاي روستايي استان را به اجرا در آورد.

طور یادآور شد: اجراي چنين عملياتي گسترده در سطح استان نشان از جلب اعتماد مردم  به دولت و خادمين آنها در مجموع راه و شهرسازي داشته، لذا اميد است در سايه تعامل و همدلي و خدمت صادقانه تلاش‌هاي مضاعفي را مانند گذشته براي ايجاد يك راه روستايي مناسب و ايمن در استاني سر سبزي چون مازندران ايجاد کنیم.

در مشاركت مردمي ( سال 93 ) هزينه تهيه و تامين قير توسط دولت و هزينه اجراي عمليات آسفالت توسط مردم پرداخت مي‌شود./

برچسب‌ها:

نظر شما