شناسهٔ خبر: 30035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام شد:

بازید بازرسان سازمان یگان حفاظت از اراضی کشور از محل فرماندهی یگان استان همدان

جلسه بازرسان یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در محل فرماندهی یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و با حضور مدیر املاک و حقوقی اداره کل جلسه‌ای تشکیل داده و از نزدیک در جریان مشکلات و برنامه‌های این یگان قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، سرهنگ اردشیری طی این جلسه ضمن تأکید بر حفظ حقوق بیت‌المال و جلوگیری از سوءاستفاده و تصرف افراد سودجو در اراضی ملی، بر نقش یگان ویژه حفاظت از اراضی در این امر اشاره کرد و همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی بخصوص اداره کل راه و شهرسازی استان همدان را در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از حقوق بیت‌المال را خواستار شد.

مدیر املاک و حقوقی اداره کل با ارائه عملکرد این اداره کل در خصوص رفع تصرف افراد از اراضی ملی بیان کرد: امیدواریم پس از این و با همکاری نیروهای انتظامی شاهد جلوگیری بیشتر از تضییع حقوق بیت‌المال در استان همدان باشیم.

علی قاسمی ادامه داد: وجود یگان حفاظت از اراضی در استان باعث شده که سودجویان دیگر به فکر تصرف اراضی دولتی نباشند و بازخورد عملکرد حوزه املاک و حقوقی و یگان حفاظت از اراضی استان نشان می‌دهد که رضایت نسبی در استان به وجود آمده است.

سرهنگ چراغی فرمانده یگان حفاظت از اراضی اداره کل نیز در این جلسه عنوان کرد: در دست داشتن حکم سیار دادستان به صورت سالانه برای این یگان باعث شده نیروهای ما در هر نقطه از شهر که شاهد تصرفی بودند سریعاً با این حکم وارد عمل شده و از این سودجویی جلوگیری نمایند.

وی ادامه داد: این دستور دادستان قبلاً فقط در ایام عید به نیروهای یگان واگذار می‌شد که با تعامل سازنده با دستگاه قضایی این حکم به صورت سالانه در اختیار نیروهای یگان قرار گرفته است.

نظر شما