شناسهٔ خبر: 30051 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نریمان خبر داد:

مشکلات پردیس را به نفع متقاضیان رفع می‌کنیم/ افتتاح بخش زیادی از سایت مسکن مهر شهرهای جدید تا پایان امسال

محسن نریمان مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از افتتاح بخش زیادی از سایت مسکن مهر شهرهای جدید تا پایان امسال خبر داد و گفت: جلسات متعدد می‌گذاریم تا مشکل پردیس را به نفع مشتریان مسکن مهر رفع کنیم پس ما قطعا جزء کسانی هستیم که همپای متقاضیان پیگیر هستیم

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی محسن نریمان در مصاحبه با رادیو اقتصاد در خصوص شرایط مسکن مهر شهرهای جدید اعلام کرد: به طور دقیق وزارت راه و شهرسازی درایفای تعهداتی که در مقابل مسکن مهر دارد، یکسان است و ما هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پایان همین سال جاری اکثریت قاطع مسکن مهر را در شهرهای جدید تحویل دهیم منتها در شهر جدید پردیس چون کلنگ آغاز کار دیر به زمین خورد تقریبا شش تا هفت ماه قبل از اینکه این دولت شروع به کار کند.

وی اظهار داشت : کار جدی مسکن مهر در شهر پردیس شروع شده و طبیعی است که پردیس دیرتر انجام می‌شود و ما در سال ۱۳۹۶ پردیس را به انجام می‌رسانیم به دلیل محیط جغرافیایی که انتخاب کرده‌اند و توپوگرافی منطقه، تپه ماهورهای که در آنجا وجود دارد، ایجاد زیرساخت‌ها، مسئله آبرسانی، برق‌رسانی، شبکه‌های فاضلاب و ... یک مقدار زمینه افتتاح مسکن مهر در شهر جدید پردیس را کند می‌کند به هر صورت جزء تعهدات این وزارتخانه است .

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون ۴۳ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس به حد نازک کاری رسانده‌ایم و اگر به کمک دستگاه‌های خدمت‌رسان به ویژه وزارت نیرو موفق شویم مسئله زیرساخت‌ها را انجام دهیم حتی در سال جاری هم بخشی از این واحدها به افتتاح می‌رسد.

وی افزود : در هفته دولت امسال چهار هزار و ۵۰۰ واحد را در فاز یازدهم شهر جدید پردیس به افتتاح رسید، به ترتیب و به تدریج این واحدها در حال واگذاری به متقاضیان است و تا پایان سال جاری برنامه داریم در فازهای دیگر هم واحدها و محله های را افتتاح کنیم وتحویل متقاضیان مسکن مهر دهیم.

وی افزود: در ایران یک گروه هستند که بسیار بسیار علاقه‌مند هستند سریع مسکن مهر تمام شود و این را به عنوان پیروزی در دوران مدیریت خود می‌دانند این‌ها مسئولان ساخت و ساز مسکن مهر هستند یعنی نمی‌شود ما مسئول این کار باشیم واز هر اقدامی برای اینکه سریعتر مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهیم دریغ بکنیم طبیعی است که عملکرد ما در این راستا ارزیابی می‌شود وما تلاش می‌کنیم که این اقدام را بکنیم .

نریمان اظهار داشت : جلسات متعدد می‌گذاریم تا مشکل را به نفع مشتریان مسکن مهر رفع کنیم پس ما جزء کسانی هستیم که همپای متقاضیان پیگیر هستیم و تلاش می‌کنیم که انشاء‌الله این مسئله به سر انجام مطلوب برسد و بتوانیم با اقدامات خودمان هموطنان خودمان را صاحب سرپناه کنیم ./

نظر شما