شناسهٔ خبر: 30083 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی اسکو خبر داد:

تجهیز راهدارخانه‌ها و آمادگی ماشین‌آلات راه و شهرسازی شهرستان اسکو در آذربایجان‌شرقی

راهداری رئیس اداره راه و شهرسازی اسکو در آذربایجان‌شرقی از آمادگی راهداران این شهرستان برای ارائه خدمات در فصل زمستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علی شقاقی رئیس اداره راه و شهرسازی اسکو گفت: فعالیت‌ها و آماده‌سازی‌هایی قبل از شروع بارش نزولات جوی، هنگام بارش و پس از بارش لازم است تا جاده‌ها همواره ایمن و روان باشند و رانندگان و مردم به راحتی سفر کنند. 

وی یادآور شد: راهدارخانه‌های شهرستان اسکو به بهترین وجه تجهیز شده‌اند تا در طول فصل زمستان خدمات با کیفیت مناسب به مسافران جاده‌ای ارائه شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو با بیان اینکه تمام مصالح موردنیاز برای برخورد با بحران زمستانی از جمله نمک و ماسه شکسته خریداری شده است، عنوان کرد: عملیات تعمیر و تجهیز ماشین‌آلات نیز به اتمام رسیده و مشکلی نداریم.

وی همچنین بر اهمیت اطلاع‌رسانی در مواقع بحرانی تأکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی به موقع به مردم از طریق رسانه‌ها می‌تواند تا حدود زیادی حجم فعالیت‌های راهداران را در زمان‌های بحران کاهش دهد.

شقاقی با اشاره به اقدامات انجام شده برای ایمن‌سازی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز این شهرستان گفت: نصب علائم هشداردهنده، نوسازی تابلوها در جاده‌های اصلی، تعریض و شانه‌سازی خاکی نقاط حادثه‌خیز انجام شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو، انگیزه راهداران این شهرستان را برای خدمت به مردم توصیف‌ناپذیر ذکر کرد و افزود: مسئولیت‌پذیری و وظیفه‌شناسی قابل تقدیر راهداران مهم‌ترین عامل در پاسداشت جان و مال مردم در جاده‌های کشور است که این مهم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما