شناسهٔ خبر: 30123 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه گیلان:

۱۱ پروژه عمرانی فرودگاه رشت با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در حال اجراست

غلامرضا کریم‌آقایی مدیرکل فرودگاه گیلان از اجرای ۱۱ پروژه عمرانی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در سطوح پروازی و غیرپروازی این فرودگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مدیرکل فرودگاه گیلان از اجرای یازده پروژه عمرانی در فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد و گفت: بسترسازی چراغ‌های اپروچ، ایجاد پارکینگ تاکسیرانی فرودگاه، اجرای سنگفرش پیاده‌روهای محوطه روبروی ترمینال خارجی، تکمیل ساختمان مونیتورینگ (دوربین‌های مداربسته)، ساماندهی تردد مسیر تاکسیرانی، افزایش و نوسازی تابلوهای راهنمایی، بهسازی مامورسراهای فرودگاه و بهسازی سرویس‌های بهداشتی ساختمان اداری از جمله اقداماتی است که با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۷۰ درصد در حال اجرا است.

مدیرکل فرودگاه گیلان همچنین از اجرایی شدن فاز دوم محوطه‌سازی ترمینال پروازهای داخلی، احداث پمپاژ سیستم توزیع آب شرب و همچنین اجرای سیستم روشنایی و توسعه دوربین‌های مداربسته پیرامون فرودگاه در آینده نزدیک خبر داد.

غلامرضا کریم آقایی به اعتبارات این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: نود میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برای این یازده پروژه هزینه خواهد شد.

وی ارائه خدمات مطلوب فرودگاهی به مسافران را از دغدغه‌های مدیریت این فرودگاه دانست و افزود: رضایت‌مندی مسافران از خدمات فرودگاهی مستلزم داشتن زیرساخت‌های مناسب در سطوح پروازی و غیرپروازی است و اجرای پروژه‌های یادشده به خدمات‌دهی مناسب کمک خواهد کرد.

نظر شما