شناسهٔ خبر: 30143 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود خبر داد:

تجهیز و تعمیر ماشین‌آلات اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود آذربایجان‌شرقی

تجهیز و تعمیر ماشین‌آلات رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف، تجهیز و تعمیرات لازم برای کلیه ماشین‌آلات نگهداری این شهرستان انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، علیرضا اوشال رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما و بارش برف، تجهیز و تعمیرات لازم برای کلیه ماشین‌آلات نگهداری این شهرستان انجام گرفت.

اوشال با اعلام این خبر گفت: این اداره با توجه به گستردگی راه‌های مواصلاتی و آمار بالای تردد خودروها از محورهای ارتباطی شهرستان هشترود برای ایمن‌سازی و ارائه خدمات بهینه به مسافران و رانندگان و کاربران محترم راه و هم‌وطنان عزیز اقدامات لازم برای آماده‌سازی کلیه ماشین‌آلات این شهرستان در زمینه راهداری امسال را انجام داده است.

وی در ادامه افزود: این اقدام موجب خواهد شد کلیه دستگاه‌های نگهداری موجود در این شهرستان آمادگی‌های لازم برای انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان را داشته باشند.

اوشال ادامه داد: راهداران پرتلاش و پرسنل این اداره همانند سال‌های قبل، امسال نیز در جهت ارائه خدمات به‌موقع، بهتر و ارزنده به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت خواهند کرد.

نظر شما