شناسهٔ خبر: 30293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

جابجایی بیش از ۹۷۵ هزار مسافر در ۷ماهه امسال در استان زنجان

ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از جابجایی بیش از ۹۷۵ هزارمسافرتوسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اعلام این خبر گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه ۹۷۵ هزار و ۷۳۷ نفر توسط ناوگان مسافربری عمومی استان زنجان با مجموع ۱۳۲ هزار و ۲۸۷ سفر جابجا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان، همه تلاش خود را برای ارائه خدمات به مسافران به کار می‌گیرد، تصریح کرد: در سطح استان زنجان ۳۷ شرکت مسافربری با در اختیار داشتن ۸۷۱ ناوگان مسافربر شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و  حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به فعالیت ۱۲۳ دستگاه اتوبوس ویژه و ۵۴ دستگاه اتوبوس VIP در سیستم حمل و نقل مسافر استان زنجان افزود: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی موظف‌اند علاوه بر رعایت قوانین و مقررات رانندگی، وسایل و تجهیزات ایمنی، برگ معاینه فنی معتبر، زنجیر چرخ، کپسول آتش‌نشانی، جعبه کمک‌های اولیه و مثلث شبرنگ را به همراه داشته باشند.

نظر شما