شناسهٔ خبر: 30300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران خبر داد:

اعزام زائران اربعین استان تهران از مرز مهران/ عدم محدودیت فروش بلیت به مقصد سایر استان‌ها/ اعزام روزانه هزار اتوبوس برای جابجایی زائران/ پیش‌بینی افزایش ۲۰ درصدی زائران اربعین استان تهران

مجیدرضا نصرالله نژاد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با بیان اینکه زائران اربعین این استان از مرز مهران جابجا می‌شوند از عدم محدودیت فروش بلیت در ایام اربعین از پایانه‌های تهران به مقصد سایر استان‌ها خبر داد.

مجیدرضا نصرالله نژاد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران درگفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد: بر اساس تقسیم‌بندی صورت گرفته زائران اربعین استان تهران از مرز مهران اعزام می‌شوند.

نصرالله نژاد گفت: هماهنگی لازم با تشکل‌های صنفی برای جابجایی زائران اربعین انجام شده و ظرفیت روزانه تردد هزار اتوبوس از ۲۰ تا ۲۹ آبان به مقصد مهران فراهم شده است. همچنین با همکاری انجمن صنفی داخلی و شرکت‌های بین‌المللی ۳۰ کامیون برای جابجایی اقلام موردنیاز مصرفی زائران اربعین درحال اعزام است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران با بیان اینکه از ۳۰ آبان هزار اتوبوس خالی از تهران برای بازگرداندن زائران اربعین به مرز مهران فرستاده می‌شود، عنوان کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود با افزایش ۲۰ درصدی زائران اربعین استان تهران مواجه شویم.

وی از برگزاری جلسه‌های مشترک با پلیس راه و امدادخودرو همچنین اورژانس خبر داد و گفت: اتوبوس‌های اورژانس در ساوه و قم مستقر و معاینه فنی خودروها به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود. همچنین سه جرثقیل امداد در محورهای فیروزکوه، قم و ساوه مستقر می‌شود و هماهنگی لازم برای تامین سوخت موردنیاز خودروها انجام شده است.

نصرالله نژاد افزود: از رانندگان درخواست داریم تجهیزات موردنیاز و تمهیدات تامین ایمنی را همراه داشته باشند و با راهداران استان برای سهولت تردد همکاری کنند.

نظر شما