شناسهٔ خبر: 30335 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خبر داد:

پیش‌بینی اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان سینا شهرستان زرند

محمد مهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان از پیش‌بینی اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سینا شهرستان زرند در سفر معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی کرمان، محمدمهدی بلوردی در حاشیه بازدید معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار کرمان از بیمارستان ۱۳۹ تختخوابی شهرستان زرند اظهار داشت:

بر اساس برآوردهای اعلام شده ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان سینا زرند نیاز است که در بازدید معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از روند احداث و تکمیل بیمارستان سینا شهرستان زرند مقرر شد پس از بررسی و برآورد مبلغ موردنیاز، این اعتبار تخصیص یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: برای تکمیل پروژه بیمارستان زرند تاکنون ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار توسط وزارت راه و شهرسازی اختصاص پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه بیمارستانی حدود ۶۶ درصد است، عنوان کرد: ۲۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان جدید سینا مورد نیاز است و برای تجهیز آن نیز ۳۰۰ میلیارد ریال لازم است.

وی اظهار کرد: بیمارستان ۱۳۹ تختخوابی زرند با زیربنا ۱۲ هزار و ۹۹۵ مترمربع شامل ساختمان‌های جانبی و دو بلوک ساخته می‌شود.

بلوردی ادامه داد: ساختمان بیمارستان جدید در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز تا پایان امسال تکمیل می‌شود و تجهیز آن نیز تا اردیبهشت سال آینده به اتمام خواهد رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با تأکید بر اینکه اجرای مراحل پایانی این پروژه نسبت به مراحل اولیه آن به مراتب بسیار مهم‌تر و حساس‌تر است تصریح کرد: در این راستا باید دقت لازم در اجرای این پروژه بیمارستانی صورت گیرد.

نظر شما