شناسهٔ خبر: 30350 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی همدان خبر داد:

فعال‌سازی ۶ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در همدان

حبیب نادیان رفیع مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان از فعالیت ۶ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حبیب نادیان رفیع گفت: در حال حاضر ۶ پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی به طول ۲۰/۶ کیلومتر در استان همدان فعال شده و در دست اقدام است.

وی افزود: در شهرستان همدان پروژه آسفالت راه روستایی (قبچاق – شورین) به طول ۶ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال اجراست.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پروژه‌های بهسازی و آسفالت (حاجی مقصود) به طول ۲ کیلومتر با پیشرفت ۴۰ درصد و پروژه راه روستایی (سیمین – ابرو) نیز به طول ۱/۵ کیلومتر با پیشرفت ۶۰ درصد فعال است.

وی یادآور شد: در شهرستان نهاوند نیز قرارداد پروژه راه روستایی (شادمانه) به طول ۴/۶ کیلومتر منعقد شده و هم‌اکنون از پیشرفت ۱۰ درصدی برخوردار است.

نادیان رفیع با بیان اینکه پروژه پنبه‌در نیز به طول ۱/۵ کیلومتر نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرای زیرسازی است، بیان کرد: در شهرستان رزن نیز عملیات زیرسازی پروژه راه روستایی (آقچه لوچه – قانقالو) به طول پنج کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال اجرا و فعال است.

وی در خصوص پروژه‌های فعال راه اصلی در سال جاری نیز تصریح کرد: در پروژه تکمیل تقاطع غیر همسطح بهشت هاجر احداث یک دهانه پل غیر همسطح با دهانه ۲۲ متری در باند برگشت ملایر با پیشرفت ۹۵ درصدی با مبلغ ۵۳ هزار و ۵۱۶ میلیون ریال در حال انجام است.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان اضافه کرد: بهسازی و تعریض محور خیرآباد- تویسرکان نیز با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اجراست که اجرای باند سبقت به عرض نهایی با مبلغ ۲۲ هزار و ۴۲۵ میلیون ریال قرارداد بسته شده است.

نظر شما