شناسهٔ خبر: 30351 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

آمادگی راهدارخانه‌های ماهنشان در استان زنجان برای طرح زمستانی

بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه بازدیدهای دوره‌ای از راهدارخانه‌های استان زنجان، از راهدارخانه‌های شهرستان ماهنشان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در این بازدید ضمن تأکید بر آماده‌سازی کلیه راهدارخانه‌های استان زنجان برای طرح زمستانی گفت: راهدارخانه‌های های دندی – پری-لولک آباد – و مرکزی شهرستان ماهنشان جهت خدمات‌دهی در شش‌ماهه دوم سال جاری آماده است.

 دست‌نشان با بیان اینکه ۱۵ درصد راه‌های استان زنجان در شهرستان ماهنشان قرار دارد افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ماهنشان با ۲۲ دستگاه ماشین‌آلات سبک سنگین و نیمه سنگین از قبیل کمپرسی، گریدر، بلدوزر، برف خور و... آماده انجام عملیات راهداری زمستانی است و برحسب نیاز در طرح زمستانی تعدادی دستگاه نیز اجاره خواهند شد.

وی اظهار کرد: آماده‌باش مأمورین راهداری از نیمه آبان ماه شروع شده است و همه راهداران تا پایان سال و اتمام عملیات زمستانی جهت عملیات برف‌روبی، نمک‌پاشی، تیغ‌زنی و… برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی در حال آماده‌باش هستند.

دست‌نشان با بیان اینکه مسیرهای کوهستانی و راه‌های روستایی ماهنشان صعب‌العبور هستند و از روستائیان و مسافران عزیز می‌خواهیم از تردد بی‌مورد و غیرضروری در زمان بارندگی‌های شدید برف و یخ‌بندان خودداری کنند، گفت: هم استانی‌های محترم با شروع فصل سرما، خودروهای خود را به وسایل گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند تا در هنگام تردد در محورهای استان دچار حادثه نشوند.

در ادامه این بازدید مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بر هماهنگی‌های لازم با فرمانداری ماهنشان جهت نصب دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی این شهرستان تأکید کرد.

نظر شما