شناسهٔ خبر: 30403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مانه و سملقان خبر داد:

تعمير شبکه روشنایی محور جوزک- چمن بید در خراسان شمالی

روشنایی مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مانه و سملقان در خراسان شمالی از تعمیر شبکه روشنایی جوزک - چمن بید خبر داد و گفت: روشنایی جاده حدفاصل جوزک تا ابتدای تقاطع جاجرم به‌طور کامل تأمین شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مانه و سملقان از تعمیر شبکه روشنایی جوزک - چمن بید خبر داد و گفت: روشنایی جاده حدفاصل جوزک تا ابتدای تقاطع جاجرم به‌طور کامل تأمین شده است.

جعفر جعفری افزود: خاموشی تمام ترانس‌ها در این مسیر جز ترانس اف و جی رفع شده است و هیچ‌گونه خاموشی در این مسیر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه کابل ترانس‌های اف و جی در این مسیر نیاز به تعویض دارد افزود: هفته آتی کابل مورد نیاز برای اجرای پروژه تأمین روشنایی محور مزبور تحویل می‌شود و نقص تراس‌های خاموش طی هفته برطرف می‌گردد.

جعفری اظهار کرد: طول شبکه روشنایی اجرا شده در این مسیر ۲۱ کیلومتر است و برای تأمین روشنایی مناسب، ۴۸۵ تیر شبکه روشنایی اجرا شده است که از این تعداد ۱۸۰ تیر دچار عیب و نقص بودند.

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مانه و سملقان با بیان اینکه وجود نقص در تیرهای برق، سبب خاموشی همه تیرها نشده است، بیان کرد: ۱۲۰ عدد از تیرهای باقی‌مانده در داخل تقاطع جاجرم طی روزهای آتی رفع نقص خواهند شد.

نظر شما