شناسهٔ خبر: 30440 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبرداد:

بازدید هیات اقتصادی از بندر بوشهر/ تاکید برتبدیل بندر بوشهر به یک بندر نسل سومی

بازدید حسین قضاوی، معاون امور بانکی، بیمه وشرکت های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی به همراه هیاتی از بندر بوشهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزرات راه و شهرسازی، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر درجریان بازدید معاون اموربانکی، بیمه وشرکت های دولتی وزارت اموراقتصادی و دارایی به بیان گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در این اداره کل پرداخت و گفت: افق توسعه بندر بوشهر و تبدیل آن به یک بندر نسل سومی با اجرایی شدن جزیره نگین و اتصال آن به راه آهن و استقرار لجستیک پارک و صنایع ارزش افزوده ای در پسکرانه مجتمع بندری نگین خواهد بود.

محمد مهدی بنچاری در ادامه افزود: جزیره نگین در حال حاضر دارای ۴۰ هکتار مساحت می باشد که از طریق یک راه دسترسی ۳ کیلومتری به بزرگراه خلیج فارس متصل شده است و با احداث دایک حفاظتی به موازات این راه دسترسی امکان توسعه آن تا ۴۰۰ هکتار وجود دارد.

روابط عمومی اداره کل بنادرو دریانوردی استان بوشهر، گزارش داده است کهحسین قضاوی معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و هیئت همراه با حضور در لابی و برج کنترل ترافیک دریایی بندر بوشهر، از نزدیک در جریان فعالیت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر قرار گرفتند.

نظر شما