شناسهٔ خبر: 30443 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز جهانی شهرسازی:

برگزاری کارگاه آموزشی با محوریت سیاست‌گذاری شهری و ابر پروژه‌ها در شهر در خراسان شمالی

روزبه دادجو مدیر شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: به مناسبت روز جهانی شهرسازی، کارگاه آموزشی با محوریت سیاست‌گذاری شهری و ابر پروژه‌ها در شهر با حضور اساتید برجسته کشوری و بومی در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، روزبه دادجو عنوان کرد: با توجه به بزرگداشت روز جهانی شهرسازی در آبان ماه همایشی در قالب کارگاه آموزشی با محوریت سیاست‌گذاری شهری و ابر پروژه‌ها در شهر در بجنورد برگزار می‌شود.

 وی حضور دکتر مجتبی رفیعیان عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس تهران، دکتر غلامرضا کاظمیان عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دکتر گلدیس وحیدی مدرس دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه آزاد بجنورد را از جمله میهمانان ویژه و اساتید این کارگاه اعلام کرد.

دادجو هدف از برگزاری این مراسم را اشاعه ضوابط شهرسازی در سطح جامعه و ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشگاه و نهادهای متولی شهرسازی عنوان کرد.

 وی یادآور شد: این مراسم از ساعت ۸ الی ۱۶ روز چهارشنبه ۲۶ آبان ماه در محل تالار حافظ شهرداری واقع در حدفاصل چهارراه شهید فهمیده و میدان دولت بجنورد برگزار می‌شود.

نظر شما