شناسهٔ خبر: 30465 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور قائم مقام دفتر توسعه ایمنی راه و حریم برگزار شد:

برگزاری جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی راهداری زمستانی در استان زنجان

نشست جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی راهداری زمستانی با حضور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، قائم مقام دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و روستای ستادی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، در این جلسه جواد یوسفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ضمن تشریح وضعیت راه‌های استان گفت:

برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص راهداری زمستانی انجام گرفته و اجرای طرح راهداری زمستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اوایل آذرماه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: ۲۳۶ دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدوزر، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح راهداری زمستانی استان زنجان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یوسفی بیان کرد: اکیپ‌های راهداری زمستانی استان با قریب به ۵۰۰ نفرنیروی انسانی به همراه ماشین آلات سبک و سنگین و نیمه سنگین در ۲۸ راهدارخانه فعال استان مستقر می‌شوند تا در صورت وقوع هر گونه بارش برف و یخبندان در اسرع وقت خدمات خود را به هم‌وطنان ارائه نمایند.

در این ادامه جلسه مهندس صباغ زاده قائم مقام دفتر توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ایثار و از خود گذشتگی راهداران همواره به عنوان یک پشتوانه قوی در راهداری مورد تحسین بوده است و یقینا امسال با توجه به انتزاع حوزه مدیریت راهداری ادارات کل راه و شهرسازی و انتقال آن به اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان‌ها بیش از پیش به تلاش‌های این عزیزان نیازمند خواهیم بود.

قائم مقام دفتر توسعه ایمنی راه و حریم با اشاره به لزوم هماهنگی بین استان‌های هم‌جوار در راهداری زمستانی تصریح کرد: امسال عملیات راهداری زمستانی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌بایست با هماهنگی و مشارکت بین دستگاه‌های اجرایی و همچنین استان‌های هم‌جوار امدادرسانی به هم‌وطنان در شرایط بحرانی به نحوه مطلوبی صورت گیرد.

نظر شما