شناسهٔ خبر: 3047 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

سرپرست جدید شرکت توسعه صنایع ریلی منصوب شد

واگن سازی اریکو مسعود سالاری با حکم مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری توسعه ترابر ایرانیان به عنوان سرپرست جدید شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) منصوب شد.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل گروه توسعه ترابر ایرانیان، در حکم علی عسکر اله‌یارنژاد به مسعود سالاری، آمده است: نظر به مراتب تعهد، توانمند و حسن سوابق خدمتی، جنابعالی را به سرپرستی شرکت توسعه صنایع ریلی ایرانیان (ایریکو) منصوب می‌کنم؛ امید است با نصب العین قراردادن تقوای الهی و عنایت کامل به شرع مقدس اسلام و با توجه به ضوابط و مقررات گروه و با تلاش وهمت مضاعف و بهره‌مندی از تجارب و همیاری همه همکاران در جهت پیشبرد اهداف عالیه گروه، گام‌های موثری بردارید‌.

بنابر این گزارش مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید ایریکو، پیش از ظهر امروز(8 دیماه) ‌‌در دفتر ایریکو برگزار شد و از زحمات محمد سعیدی، مدیرعامل پیشین این شرکت، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

‌شرکت ایریکو یکی از شرکت‌های وابسته به گروه سرمایه‌گذاری توسعه ترابر ایرانیان است که در زمینه تولید ریل باس، واگن‌های مسافری و مترو و نیز واگن‌های باری فعالیت می‌کند‌/.

نظر شما