شناسهٔ خبر: 30482 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:

استفاده از مدیران بومی مطالبه عمومی شده است

امیر خجسته رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اشاره به اینکه استفاده از مدیران بومی مطالبه عمومی شده است گفت: وزارتخانه‌ها از نیروهای بومی برای سازمان‌ها استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، امیر خجسته پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: یکی از مطالبات مردم این است که از نیروها و مدیران بومی در تصدی‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مدیر توانمند در استان به‌اندازه کافی وجود دارد و انتخاب از بین آن‌ها قابل تقدیر است تصریح کرد: از توانمندی‌های استان باید استفاده شود چرا که به مطالبه مردمی تبدیل شده و امروز در زمینه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عملیاتی شده است.

خجسته با بیان اینکه فرزانه از مدیران خوشنام، پویا، فعال، کاردان و کارشناس است، گفت: از مدیرکل جدید انتظار می‌رود تا تحول مناسبی در راهسازی و شهرسازی ایجاد نماید.

وی بیان کرد: افق روشنی در برابر همدان با برداشته شدن تحریم‌ها وجود دارد که استان همدان باید حرکت خوبی داشته باشد و جبران ۳۷ سال گذشته صورت گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه مدیریتی کار نشود بلکه خادمی کار کنیم، عنوان کرد: هیچ کار مردم نباید بلاتکلیف بماند بلکه باید تمامی کارها در استان همدان تعیین تکلیف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان نیز در این جلسه با بیان اینکه کار بدون حاشیه و شلوغ کردن در اولویت معاونت عمرانی قرار گیرد تصریح کرد: دغدغه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف برای وزارت راه و شهرسازی وجود دارد.

فرهاد فرزانه با اشاره به اینکه حوزه راه و شهرسازی دغدغه‌ها و اهداف متفاوتی دارد که باید عملیاتی شود گفت: باید اقدامات مناسبی انجام شود تا اداره راه و شهرسازی به جایگاه واقعی خود در حوزه مسکن، راه و شهرسازی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه بافت فرسوده در کنار بازآفرینی کالبدی، معماری و فیزیکی باید سبب احیا هویت این مناطق شود تصریح کرد: یکی از آفت‌ها در حوزه سرمایه‌گذاری دفترچه عوارض شهرداری‌هاست که باید در زمان تدوین برخی مسائل مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما