شناسهٔ خبر: 30650 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مسابقه ملی طراحی معماری سر در پارک علمی فناوری پردیس

پوستر دانشگاه صنعتی‌شریف مسابقه ملی طراحی معماری سر در پارک علمی فناوری پردیس را با محوریت دریافت آثار، ۲۰ آذرماه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  مسابقه ملی طراحی معماری سر در پارک علمی فناوری پردیس به عنوان سومین دوره مسابقات تخصصی مهارت سنجی فن‌آورد به همت دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

مهلت تحویل آثار به دبیرخانه سوم آذرماه تعیین شده است و داوری اولیه در ۱۱ آذرماه و کارگاه و تحویل نهایی در ۳ روز و روزهای ۱۷، ۱۸ و ۱۹ آذرماه برگزار می شود. گفتنی است اختتامیه و اعلام برگزیدگان نهایی مسابقه ملی طراحی معماری سر در پارک عملی فناوری پردیس ۲۰ آذرماه انجام خواهد شد.

نحوه ارایه آثار شامل یک لوح فشرده پلان به مقیاس ۱:۵۰، نما به مقیاس ۱:۵۰ و مقاطع به مقیاس ۱:۵۰ و حداکثر دو برگ چاپ شده بر روی صفحه فوم است و علاقمندان تصاویر سه بعد و شرح طرح‌مایه و ایده‌های کلی طرح را باید ارایه دهند.

جوایز تعیین شده نیز برای طرح اول، دوم و سوم شامل مدرک رسمی دانشگاه شریف و اعطای رتبه علمی است. همچنین به سه طرح برگزیده اول تا سوم به ترتیب ۱۵، ۶ و ۳ سکه بهار آزاد تعلق خواهد گرفت.

گفتنی است ثبت نام از طریق سایت www.fanavard.com امکانپذیر است و همچنین نشانی دبیرخانه نیز تهران، خیابان جمهوری اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه انیس، پلاک ۱۲، واحد ۲ است. /

 

برچسب‌ها:

نظر شما