به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان، ایرج دستنشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان با اعلام این خبر گفت: همه ساله عملکرد فعالیتهای نمازی دستگاههای اجرایی در سطح استان با تشکیل هیات تخصصی مورد ارزیابی و داوری قرارمی گیرد و نتایج به ستاد اقامه نماز کشور منعکس میشود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان زنجان تصریح کرد: بر این اساس اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان زنجان قبل از ایجاد ساختار جدید راهداری و حمل و نقل جادهای و در ارزیابیهای سال ۹۴، موفق به کسب رتبه اول در سطح کشور شده است.
وی یادآور شد: اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان زنجان با تدوین برنامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز در سال ۹۴، برگزاری جلسات شورای اقامه نماز، فراهم نمودن زمینه شرکت گسترده کارکنان در نماز جماعت ظهر و عصر، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه همکاران و خانوادهها را جهت ترویج نماز، در کارنامه خود دارد و بر این اساس جز دستگاههای برتر در توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز شناخته شده است.
دستنشان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹ مجتمع خدماتی رفاهی به رانندگان و مسافرین عبوری از محورهای استان زنجان در هنگام نماز خدمات ارائه میکنند و همچنین ستاد ساماندهی نمازخانههای بینراهی متشکل از نمایندگان دستگاههای مربوطه بهصورت منظم و مستمر هر فصل از کلیه نمازخانههای بینراهی استان زنجان بازدید نموده و مسائل و مشکلات نمازخانههای مذکور طی صورتجلسهای به مدیران نمازخانههای منعکس میگردد و مدیران متعهد میشوند در اولین فرصت نسبت به رفع مشکلات مذکور اقدام نمایند.
وی همچنین ادامه داد: کلیه خدمات گیرندگان از نمازخانههای بینراهی در صورت داشتن هرگونه پیشنهاد و انتقادی میتوانند به با سامانه ۳۰۰۰۱۴۳،۳۰۰۰۹۹۰۰۹۱ و همچنین نمایندگان این اداره کل مستقر در پایانههای مسافربری استان و شماره پیامگیر روابط عمومی این اداره کل به شماره ۳۳۷۷۸۷۸۰ در میان بگذارند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهایی استان زنجان یادآور شد: برای اولین بار درکل کشور، استان زنجان نسبت به درج شماره تلفنهای مسئولین ستاد اقامه نماز و شمارههای سامانه پیام کوتاه بر روی بنرها و برچسبها اقدام کرده است تا هموطنان عزیز در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا پیشنهاد میتوانند مستقیماً با این شمارهها تماس برقرار نمایند.
نظر شما