شناسهٔ خبر: 30695 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

محسن مهرعلیزاده خبر داد:

جزییات نوسازی ناوگان کیش ایر/ با محدودیت‌هایی در بازارهای جهانی مواجه هستیم

کیش ایر عضو هیات مدیر منطقه آزاد کیش از برنامه ریزی برای ورود ۱۰ فروند ایرباس جوان به ناوگان کیش ایر خبر داد و گفت: از نظر مالی کیش ایر آمادگی نوسازی کل ناوگان را دارد اما در بازارهای جهانی با مشکل عرضه هواپیما مواجه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن مهرعلیزاده با اشاره به ظرفیت‌های توسعه صنعت گردشگری در کیش، اظهار داشت: منطقه آزاد کیش در مقایسه با سایر مناطق بر روی صنعت گردشگری اقدامات بیشتری انجام داده است. معتقدم در فضای پسابرجام هم باید بر روی این مضوع توجه بیشتری داشته باشیم.

وی با تاکید بر این که بر روی گردشگری سلامت و گردشگری ورزشی می‌توان اقدامات ویژه‌ای انجام داد، افزود: کیش از نظر قرار گرفتن در حوزه خلیج فارس از موقعیت استراتژیک و جغرافیایی بی‌نظیری برخوردار است و  فرصت های خوبی را برای راه اندازی انواع شاخه‌های صنعت گردشگری در اختیار دارد.

عضو هیات مدیره منطقه آزاد کیش با بیان این که خوشبختانه اصلاح ساختار لازم برای جذب گردشگر انجام شده است، ادامه داد: اخیرا دو شرکت سرمایه‌گذاری و عمرانی  در ساختار سازمانی منطقه آزاد کیش از هم جدا شده‌اند. این اقدام این فرصت را می‌دهد که سرمایه‌گذاران  به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف جذب این منطقه شوند.

مهر علیزاده همچنین با اشاره به ظرفیت‌های جدید جذب سرمایه‌گذار به این منطقه گفت: بازارهای مالی و میدان گازی به عنوان ظرفیت‌های جدید سرمایه‌گذاری هستند و به آینده این ظرفیت‌های جدید بسیار امیدوار هستیم.

وی درباره نوسازی ناوگان کیش ایر به خبرنگار ایلنا گفته است:اخیرا دو فروند هواپیمای ایرباس وارد ناوگان شرکت هواپیمایی کیش ایر شد و در حال حاضر کیش ایر جوان ترین ناوگان را دارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه سیاست نوسازی کل ناوگان کیش ایر را دنبال می کنیم، گفت: از لحاظ منابع مالی و اجرایی آمادگی لازم برای نوسازی کامل ناوگان کیش ایر را داریم اما با محدودیت هایی در بازارهای جهانی برای عرضه هواپیما مواجه هستیم.

وی ادامه داد: ورود ۱۰ فروند هواپیمای ایرباس جوان در دستور کار کیش ایر قرار گرفته است و به زودی نوسازی کلی ناوگان این شرکت هواپیمایی را شاهد خواهیم بود.   

نظر شما