شناسهٔ خبر: 30701 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

فروش قسطی ۹۷۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم/ عدم نیاز پروژه‌های مسکن مهر به تزریق منابع مالی توسط بانک

مسکن مهر البرز مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام فروش قسطی بیش از ۹۷۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم گفت: در حال حاضر هیچ پروژه مسکن مهری در انتظار تزریق منابع نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر امور اعتباری بانک مسکن از فروش اقساطی بیش از ۹۷۰ هزار واحد مسکن مهر در دولت یازدهم خبرداد و گفت: در حال حاضر هیچ پروژه مسکن مهری وجود ندارد که منتظر تزریق منابع باشد.

 روابط عمومی بانک مسکن از قول نادر قاسمی با تشریح آخرین وضعیت مسکن مهر نوشت: در مجموع این بانک متعهد به تامین مالی برای ۲ میلیون و ۳۷۶ هزار واحد مسکن مهر معادل ۵۵۵ هزارو۳۸۴ میلیارد ریال شده که از ابتدای طرح مسکن مهر تاکنون یک میلیون و ۷۰۷ هزار واحد فروش اقساطی شده است؛ از این تعداد، بیش از ۹۷۰ هزار واحد در سه سال اخیر به مرحله فروش اقساطی رسیده‌اند.

قاسمی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری نیز تاکنون ۷۸ هزار واحد فروش اقساطی شده است ادامه داد: از مجموع تعهدات بانک مسکن، تاکنون قرارداد ۲ میلیون و ۳۷۲ هزار واحد به ارزش ۵۰۳ هزار میلیارد ریال منعقد شده است و مراحل پرداخت متمم قراردادهای منعقده با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه ها تا سقف تعهدات بانک بی وقفه ادامه دارد./

نظر شما