شناسهٔ خبر: 30711 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

محسنی خبر داد:

‌توسعه بنادر شهید باهنر و شرق استان هرمزگان با دستورکار تبادل اطلاعات/ بازدید محققان از بنادر باهنر و حقانی

بندر باهنر اساتید، اندیشمندان و محققان در سیزدهمین کنفرانس مهندسی ساخت و تولید ایران به دعوت مدیر بندر شهید باهنر و عضو کمیته راهبری همایش، در قالب سفری دریایی از بنادر شهید باهنر و شهید حقانی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مدیر اداره بنادرودریانوردی شهید باهنر با اشاره به برگزاری سیزدهمین کنفرانس مهندسی ساخت و تولید گفت: در این کنفرانس اساتید، اندیشمندان و محققان این همایش به دعوت مدیر بندر شهید باهنر و عضو کمیته راهبری همایش در قالب سفری دریایی از بنادر شهید باهنر و شهید حقانی بازدید کردند.

محمد محسنی افزود: هدف از برگزاری این همایش، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه دستاوردهای پژوهشی میان اندیشمندان، محققان، صنعتگران و دست‌اندرکاران در زمینۀ مهندسی ساخت و تولید بود. فعالیت‌های همایش شامل بخش‌های ارائۀ مقالات علمی پژوهشی، پوستر، طرح‌ها و دستاوردهای صنعتی- نمایشگاهی از جدیدترین تولیدات و محصولات صنعتی مربوطه، کارگاه‌های آموزشی و تشکیل میزگردهایی در ارتباط با مسائل و نیازهای توسعه‌ای مهندسی ساخت و تولید در ایران است.

وی با بیان اهداف این کنفرانس اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف و توسعه بنادر شهید باهنر و شرق استان تعاملی دوسویه با دانشگاه هرمزگان و سیزدهمین کنفرانس مهندسی ساخت و تولید ایران صورت گرفت که در همین راستا تعدادی از کارشناسان این اداره برای افزایش سطح علمی و تجربی خود در کارگاههای صنعتی کنفرانس شرکت کردند و همچنین فهرستی از عناوین چالش های ساخت و تولیدی بنادر به دفتر کمیته ارسال شد.

وی در این باره ادامه داد: عناوین بر اساس درخواست مشتریان، پیمانکاران و کارشناسان در قالب پروژه هایی اعلام شده اند تا ضمن هماهنگی های لازم از طریق دبیرخانه کنفرانس، با متخصصین، صاحبنظران و هیئت های علمی سراسر کشور به رایزنی، بررسی، تبادل پروپزال و یا عقد قرارداد گذاشته شوند.

سیزدهمین کنفرانس مهندسی ساخت و تولید ایران به همت استانداری هرمزگان، دانشگاه هرمزگان وانجمن مهندسی ساخت وتولید ایران 18 تا 21 آبان ماه برگزار شد.

نظر شما