شناسهٔ خبر: 30719 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

نخستین کنفرانس ملی به سوی شهرسازی و معماری دانش‌بنیان

پوستر نخستین کنفرانس ملی به سوی شهرسازی و معماری دانش بنیان با محوریت دریافت مقاله حداکثر تا ۲۰ اسفندماه، اردیبهشت ماه ۹۶ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نخستین کنفرانس ملی به سوی شهرسازی و معماری دانش بنیان با محوریت دریافت مقاله سوم اردیبهشت ماه ۹۶ در تهران برگزار می‌شود.

این کنفرانس که در دو حوزه معماری و شهرسازی برگزار می‌شود در حوزه شهرسازی شامل شهرسازی، طراحی‌شهری، برنامه‌ریزی شهری، برنامه‌ریزی منظر، مدیریت‌شهری، بازآفرینی‌شهری و نوسازی، بازسازی و بهسازی شهری و در حوزه معماری شامل معماری، منظر شهری، معماری هویت‌گرا، معماری شهری و معماری منظر است.

علاقمندان برای شرکت در این همایش می‌توانند طی دو مرحله مقاله‌های خود را ارسال کنند. در فراخوان نخست که از اول شهریورماه آغاز شده و تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد اعلام نتایج ۳۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد. در فراخوان دوم نیز که شروع آن ۱۵ دی ماه است علاقمندان می‌توانند تا ۲۰ اسفندماه نسبت به ارایه مقاله‌ها اقدام کنند و اعلام نتایح فروردین ماه ۹۶ خواهد بود.

گفتنی است نشانی دبیرخانه نخستین کنفرانس ملی به سوی شهرسازی و معماری دانش بنیان به نشانی تهران، حصارک، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات، ساختمان ابن سینا، طبقه چهارم بلوک شرقی، دانشکده هنر و معماری است. /

 

برچسب‌ها:

نظر شما