شناسهٔ خبر: 30725 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در استان همدان انجام شد:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پروژه کنارگذر رزن

احداث تقاطع مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به همراه معاونین خود از روند اجرایی پروژه احداث کنارگذر رزن قطعه اول بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در رابطه با این پروژه گفت: تکمیل کنارگذر رزن از شروع تقاطع دمق تا پلیس‌راه از تاریخ ۹۵/۴/۱ شروع شده و مدت قراردادان ۱۸ ماه است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی ۳ کیلومتر از کنارگذر شهر رزن که پس از سال‌ها توقف در تیرماه امسال آغاز شد هم‌اکنون از پیشرفت ۱۷ درصدی برخوردار است.

وی در رابطه با پروژه کنارگذر رزن گفت: با توجه به سفر پر خیر و برکت ریاست جمهوری در سوم شهریور سال گذشته، کنارگذر رزن با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه فاز اول پروژه کنارگذر شهر رزن به طول سه کیلومتر با اعتبار ۷ میلیارد تومان در حال اجراست گفت: طول کل این کنارگذر ۱۱ کیلومتر است که برای تکمیل آن حدوداً به بیش از ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فرزانه تصریح کرد: این پروژه هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی ۱۷ درصدی برخوردار است.

وی هنگام بازدید از این پروژه با فرماندار رزن نیز دیدار و در راستای پروژه‌های مربوط به راه و شهرسازی استان واقع در این شهرستان به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

حسینی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری‌های مجدانه مدیرکل راه و شهرسازی این پروژه‌ها از سرعت خوبی برخوردار شوند.

نظر شما