شناسهٔ خبر: 30737 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی خبر داد:

در ۶ ماهه نخست امسال خراسان شمالی رتبه ۱۱ را در كاهش تلفات جاده‌ای داشته است

جلسه فرماندهی انتظامی استان به همراه هیئت همراه دیداری دوستانه با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده استان خراسان شمالی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، در این دیدار علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان کرد: كارشناسان اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همواره ارتباط و تعامل خوبی با پلیس‌راه استان داشته و تمام سعی و تلاش بر این اصل بوده كه بتوانیم در جهت خدمت‌رسانی بهینه به كاربران جاده‌ای و كاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای سهیم باشیم.

بدیعی مقدم همچنین از حضور پررنگ پلیس و نیرو انتظامی در گلستان شهر تشكر و قدردانی کرد و با بیان اینکه این امور امنیت مردم شهرك گلستان و شرایط خوبی را در آن مكان ایجاد کرده و افزود: اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به همراه كارشناسان تمام تلاش و همکاری خود را در جهت ارتقاء فرهنگ ترافیك و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای همگام با پرسنل پلیس‌راه همانند گذشته دارند.

در ادامه سردار مظاهری فرماندهی پلیس‌راه استان گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام‌الله اربعین حسینی نیروی انتظامی به‌عنوان حامیان امنیت این زائرین می‌باشند تا سفر ایمنی را داشته باشند.

وی افزود: یكی از مهم‌ترین وظایف نیروی انتظامی امنیت مردم است و امنیت یكی از اركان اصلی كشور است كه این امنیت با تلاش نیروی انتظامی به خارج از مرزهای كشور نیز سوق داده شده است.

مظاهری مطرح کرد: مردم ما بهترین مردم هستند و هرزمان در دولت و حکومت نیاز بوده مردم درصحنه حاضر شدند و ادامه‌دهنده راه شهدا هستند.

مظاهری همچنین اعلام کرد: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۵ نفر كشته كمتر از مدت مشابه سال قبل بوده است كه استان خراسان شمالی رتبه ۱۱ را در كشور دارد.

وی یكی از اهداف اصلی سازمانی را برنامه‌ریزی استراتژیك در جهت كاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای عنوان کرد و گفت: این امر با همكاری و تعامل دستگاه‌های اجرائی ذی‌ربط و ارتقاء فرهنگ ایمنی محقق خواهد شد.

نظر شما