شناسهٔ خبر: 30754 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مسئولان از پروژه‌های راه‌سازی استان ایلام

بازدید مدیرکل امور اقتصادی و دارایی به همراه مدیرکل دیوان محاسبات و مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از پروژه‌های راه‌سازی محور ایلام- مهران- دهلران- اندیمشک و محور مهران- ملکشاهی- ایلام بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، در این بازدید دکتر سایه میری مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان و مهندس نوروز نژاد مدیرکل دیوان محاسبات استان از نزدیک در جریان فعالیت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در این بازدید گفت: به لطف خدا و تلاش مسئولان توسعه راه‌های استان با شتاب مناسبی آغاز شده و اگر اعتبار لازم به پروژه‌های راه‌سازی تزریق شود در آینده نزدیک شاهد تحول عظیمی در راه‌های استان ایلام خواهیم بود.

میر جعفریان بیان کرد: از اربعین سال گذشته تاکنون اداره کل راه و شهرسازی استان با تلاش خود توانست خروجی شهر ایلام به سمت مهران از میدان قرآن تا روستای مهدی‌آباد را چهارخطه نماید که حاصل آن رفع گره ترافیکی خروجی شهر ایلام است، ورودی شهر مهران نیز به طول ۱۲ کیلومتر چهار خطه شده و گره ترافیکی ورودی شهر مهران نیز رفع شد و با احداث کمربندی شرقی مهران ترافیک شهر مهران به پایانه مرزی هدایت شد.

وی افزود: در این مدت قرارداد چهار خطه صالح‌آباد به مهران به طول ۴۵ کیلومتر منعقد شد و پیمانکار با جدیت در حال انجام عملیات راه‌سازی است ضمن اینکه مناقصه چهارخطه سه‌راهی ماربره تا صالح‌آباد به طول ۱۹ کیلومتر در حال اجراست و در محور دوم اربعین (ملکشاهی به مهران) نیز عملیات حذف نقاط پرحادثه و شیب‌های تند و پیچ‌های خطرناک در حال اجراست، در این محور امسال نزدیک به ۴۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است.

میر جعفریان در خصوص محور مهران- دهلران- اندیمشک نیز گفت: عملیات تعریض پل‌های محور مهران به دهلران در حال انجام است و هم اکنون عملیات چهارخطه شدن دهلران به اندیمشک در یک قطعه ۱۲ کیلومتری اجرایی شده است.

نظر شما