شناسهٔ خبر: 30770 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس خبر داد:

بازآفرینی محدوده‌ها و محلات مورد هدف شهرستان فسا در استان فارس

بازدید در راستای اجرایی شدن بند ۵ صورت‌جلسه ستاد استانی بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محلات مورد هدف شهرستان فسا در استان فارس بازآفرینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، ابراهیم بهاروند رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اداره کل راه و شهرسازی فارس در بازدید از محلات و محدوده‌های مورد هدف بازآفرینی شهرستان فسا گفت: بازآفرینی شهری پایدار فرایند توسعه‌ای همه‌جانبه در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، محیطی و کالبدی به منظور ارتقای کیفیت زندگی در محدوده‌ها و محلات مورد هدف در پیوند با کل شهر است.

شایان ذکر است که در این بازدید مسئولین از شهرک اسکان موقت مهاجرین جنگ تحمیلی (شهرک شهید رجایی) بازدید و از نزدیک در جریان درد دل و مشکلات ساکنین شهرک قرار گرفتند.

بهاروند در ادامه بازدید از شهرک شهید رجایی فسا پیشنهاد‌هایی در خصوص نحوه بازآفرینی و برخورد با این بافت در قالب بحث توانمندسازی و ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی ارائه دادند.

در ادامه محدودیت‌های مصوب بافت فرسوده شهر فسا مورد بازدید قرار گرفتند.

قابل‌ذکر است که در ادامه این بازدیدها جلسه‌ای در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان فسا با حضور فرماندار و شهردار این شهرستان جهت پیگیری موضوع بازآفرینی توسط اداره عمران و بهسازی اداره کل راه و شهرسازی فارس برگزار و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر راهکارهایی جهت رفع مشکلات عدیده مردم و ساکنین ارائه شد و مقرر گردید موارد از طریق شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران پیگیری گردد.

نظر شما