شناسهٔ خبر: 30781 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین خبر داد:

اجرای عملیات خاک‌ریزی و تسطیح زیرسازی راه در سه‌راهی اصله استان همدان

تسطیح سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان فامنین از اجرای عملیات خاک‌ریزی و تسطیح زیرسازی راه در تقاطع هم‌سطح سه‌راهی اصله خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، محمدرضا باباخانی در خصوص پروژه‌های مربوط به این اداره خبر داد: پروژه احداث تقاطع هم‌سطح سه‌راهی اصله یکی از نقاط پرحادثه این شهرستان به شمار می‌رود که جهت سرعت بخشیدن به این پروژه بازدیدهای مکرری صورت گرفته است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی خاک‌ریزی و تسطیح زیرسازی راه با حمل مصالح از پل کیلومتر ۱۲۳ آزادراه به محل پروژه در حال انجام بوده و همچنین در ماه جاری دولایه از عملیات خاکی در این بخش به اتمام خواهد رسید.

وی در خصوص پروژه ساختمان فرمانداری گفت: در این پروژه تیغه بندی فضاهای طبقات به اتمام رسیده و صرفاً تیغه‌چینی اطراف محوطه آسانسور باقی‌مانده که ایمن‌سازی لازم در این محدوده و همچنین شیب بندی بام و عایق‌کاری سقف این پروژه و احداث دیوارهای جان‌پناه نیز انجام شده است.

باباخانی در پایان بیان کرد: در ارتباط با ساخت مجتمع فرهنگی شهرستان فامنین پیگیری‌های لازم جهت اخذ نقشه‌های سازه و معماری و ارائه به اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان و هماهنگی لازم با شهرداری و ادارات خدمات رسان جهت تسریع در ارائه و صدور مجوزهای قانونی و پروانه ساخت با هماهنگی فرماندار صورت گرفته است.

نظر شما