شناسهٔ خبر: 30824 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن استان بوشهر خبر داد:

رفع تصرف بیش از ۱۶۵ هکتار از اراضی ملی شهرهای برازجان و بوشهر

رفع تصرف فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن استان بوشهر گفت: با تخریب اماکن احداثی غیرمجاز بیش از ۱۶۵ هکتار از اراضی ملی شهرهای برازجان و بوشهر از دست زمین‌خواران خارج و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، سرهنگ اکبر صیادی افزود: در اجرای مصوبات شورای حفظ و صیانت از اراضی ملی شهرستان‌های دشتستان و بوشهر، پس از شناسایی توسط کارشناسان اداره راه و شهرسازی، بخش‌هایی از اراضی ملی را از دست زمین‌خواران سودجو آزاد کرد.

سرهنگ صیادی ادامه داد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری از هرگونه تعدی و دست‌اندازی به اموال و املاک ملی در استان‌های سراسر کشور و استان بوشهر قاطعانه ممانعت خواهد شد.

وی اضافه کرد: به همه کسانی که قصد خرید ملک و یا زمینی دارند توصیه می‌شود قبل از هرگونه اقدام از اصالت سند و ملی بودن آن ملک اطمینان حاصل کنند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زمین و مسکن استان بوشهر گفت: برای جلوگیری از زمین‌خواری و دست‌اندازی به بیت‌المال و انفال عمومی، ۱۶۵ هکتار از اراضی دولتی در شهر برازجان به ارزش تقریبی ۱۶۵ میلیارد تومان و بیش از ۱۲۰۰ متر در شهر بوشهر به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان که به‌صورت غیرقانونی ساخت شده بود با تخریب این ساخت و سازها به دولت بازگشت.

نظر شما