شناسهٔ خبر: 30826 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان:

اهمیت توجه به طرح جامع و تفصیلی شهر همدان

فرهاد فرزانه مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه طرح جامع و تفصیلی شهر همدان از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: برای این منظور باید از مشاوران خوب استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه با بیان اینکه طرح جامع و تفصیلی شهر همدان از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: باید حمایت لازم از اجرای این طرح به عمل آید و در این رابطه لازم است از مشاوران خوب و با تجربه استفاده شود.

وی ادامه داد: با انتخاب مشاور خوب یقیناً طرح نیز عالی تنظیم خواهد شد و همچنین از مشکلات بعدی در شهر جلوگیری می‌شود.

فرزانه در ادامه سخنانش گفت: مسائل شهری نگاه ویژه‌ای را می‌طلبد زیرا با منافع مردم سر و کار دارد.

شهردار همدان نیز در این نشست صمیمی ضمن تبریک به مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد: یقیناً وجود وی مایه برکت برای این اداره خواهد بود.

سید مصطفی رسولی افزود: وی تاکنون با وجود مشکلات، حمایت‌های خوبی از شهرداری داشته است زیرا مسائل و مشکلات شهر و مردم برای او بسیار حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه شهر متعلق به همه شهروندان است، اضافه کرد: شهرداری هیچ‌گاه خواسته‌ای خلاف قانون نداشته است و تنها خواسته ما تسریع کارها و حمایت بوده است.

این مقام مسئول گفت: اگر حرکت توسعه‌ای در شهر اتفاق بیفتد یقیناً به نفع مردم خواهد بود و دعای خیر آن‌ها همیشه همراه ما است.

رسولی در پایان سخنان خود با بیان اینکه ما در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت‌رسانی می‌کنیم، گفت: وظیفه ماست در کشوری که متعلق به امام زمان (عج) است به‌خوبی فعالیت نماییم.

نظر شما