شناسهٔ خبر: 30948 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام شد؛

سفر وزیرکشور و معاون وزیر راه و شهرسازی به ایلام/ بررسی آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین

بازدید عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور و معاون وزیر راه و شهرسازی روز شنبه به منظور بازدید از آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز مهران و دیدار و گفت و گو با مقامات استان ایلام وارد فرودگاه شهدای ایلام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای روز شنبه به منظور بازدید از آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین در مرز مهران و دیدار و گفت و گو با مقامات استان ایلام وارد فرودگاه شهدای ایلام شدند.

 وزیر کشور در فرودگاه شهدای ایلام مورد استقبال محمدرضا مروارید استاندار، نمایندگان مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، برخی از مقامات اجرایی، قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی قرار گرفت.

در این سفر علاوه بر رئیس و برخی اعضای ستاد مرکزی اربعین، برخی از معاونان و مسئولان وزارت کشور رحمانی فضلی را همراهی می کنند.

سفر به شهرستان مهران و حضور در پایانه مرزی مهران، شرکت در نشست ستاد اربعین استان و بررسی آخرین وضعیت روند تردد زائران از مرز بین‌المللی مهران از دیگر برنامه‌های سفر وزیر کشور به استان ایلام است.

خبرگزاری ایرنا گزارش داده است که بر اساس اعلام مسئولان استان ایلام بیش از یک میلیون نفر از مرز مهران خارج شده و حدود ۳۵۰ هزار نفر نیز وارد شده اند، این مرز بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا انتخاب اول زائران اربعین است.  

مرز بین المللی مهران در فاصله ۹۵ کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام قرار دارد.  

نظر شما