شناسهٔ خبر: 31031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار خبر داد:

پیگیری و جدیت بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی در استان همدان

پروژه ساختمانی سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار استان همدان گفت: با عنایت به دستور مدیرکل دستگاه و همت و پیگیری همکاران شهرستان، ساخت‌وسازهای حوزه استحفاظی با جدیت رصد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، علی یداله زاده راد بیان کرد: با عنایت به دستور مدیرکل دستگاه و همت و پیگیری همکاران شهرستان، ساخت‌وسازهای حوزه استحفاظی با جدیت رصد خواهد شد.

وی در همین خصوص بیان کرد: در راستای مواد ۳۴ و ۳۵ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان با موضوع نقش نظارت عالیه ادارات راه و شهرسازی بر اجرای ضوابط و مقررات شهرسازی و مقررات ملی ساختمان، اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار در این زمینه و با کنترل و نظارت دقیق در مورد این‌گونه ساخت و سازها وارد عمل شده است.

وی اظهار کرد: در همین بازرسی‌ها که در آبان ماه امسال انجام گرفته پنج مورد تخلف توسط کارشناسان این اداره رصد شده که مغایر با ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری بوده است.

سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستان بهار افزود: در جهت رفع نواقص به مجریان پروژه‌های ساختمانی تذکرات لازم داده و با مرجع صدور پروانه ساختمانی نیز مکاتبات لازم صورت گرفته تا از تخلفات آن‌ها پیشگیری به عمل آید.

وی اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط بتوانیم صنعت ساختمان‌سازی را در راستای مقاوم‌سازی و استانداردهای تعریف شده پیش ببریم.

نظر شما