شناسهٔ خبر: 31035 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در چهارماهه دوم امسال انجام شد:

زیرسازی و آسفالت ۲۲ کیلومتر راه روستایی در استان قزوین

راه روستایی رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های روستایی راه و شهرسازی از انجام ۲۲ کیلومتر عملیات راهسازی در محورهای روستایی استان با صرف نزدیک به ۳۰ میلیارد ریال هزینه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، حسین رحمانی با اعلام این موضوع گفت: بهسازی راه‌های روستایی و افزایش سطح ایمنی در آن‌ها با هدف فراهم کردن بستر مناسب جهت تسهیل در عبور و مرور همواره از اولویت‌های این اداره کل است.

وی افزود: با وجود کمبود منابع مالی، اقدامات مهم و تأثیرگذاری در حوزه راه‌های روستایی انجام شده و در صورت تأمین اعتبارات لازم قطعاً پروژه‌های بزرگ‌تر و گسترده‌تری به اجرا درخواهد آمد.

رئیس اداره نظارت برساخت راه‌های روستایی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: در چهارماهه دوم امسال در ۲۲ کیلومتر از راه‌های روستایی استان عملیات زیرسازی و آسفالت جهت بسترسازی مناسب و افزایش کیفیت جاده‌ها صورت گرفته است.

این مقام مسئول با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ساخت و توسعه راه‌های روستایی بیان کرد: زیرسازی و اجرای آسفالت راه روستایی دستجرد به لات، ورگیل به ملک، لات به دهدوشاب، خسرود، کینگیرین و اجرای لکه‌گیری و روکش آسفالت روستای فارسیان از جمله پروژه‌های انجام شده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در حوزه راه‌های روستایی است.

نظر شما