شناسهٔ خبر: 31051 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مشاور مدیرعامل شرکت راه‌آهن:

پیشرفت‌های كشور مرهون تفكر بسیجی است/ كارنامه مثبت بسیج در همه عرصه‌ها

بسیج مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران بیان كرد: امروز ایران به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل‌شده كه مرهون تفكر بسیجی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سرهنگ پاسدار داود عباس زاده مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مركز مقاومت بسیج راه‌آهن با اشاره به این مطلب كه یكی از دوراندیشی‌ها و شاهكارهای حضرت امام خمینی (ره) صدور فرمان تشكیل بسیج در كشور بوده است، عنوان كرد: پیرو دستور امام خمینی (ره) بسیج در كشور ۵ آذرماه سال ۵۸ تشكیل و به دنبال آن نیروهای بسیجی متعهد در كنار نیروهای مسلح در بخش‌های مختلف فعالیت‌های خود را در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، دفاع و غیره آغاز كردند.

وی بابیان اینكه نیروهای بسیجی از گذشته تاكنون در بخش فرهنگی، تبلیغی، تربیت‌بدنی، دفاعی، علمی و غیره مهم‌ترین اقدامات و فعالیت را داشته‌اند، اظهار داشت: بسیج متشكل از اقشار مختلف مردم است و با توجه به این ظرفیت و پتانسیل، هرکجا كه دولت و مردم با مشكلی مواجه شدند نیروی كارآمد بسیج وارد میدان مبارزه شده و آن مشكل را حل و برطرف کرده‌اند.

سرهنگ پاسدار عباس زاده عرصه‌های مختلف نظامی، دفاعی، اقتصادی، امنیتی و فرهنگی را ازجمله این عرصه‌ها برشمرد و افزود : هرچقدر از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، نیاز كشور به بسیج و بسیجی بیشتر می‌شود و این نیاز در حال حاضر بیشتر از زمان‌های دیگر محسوس است.

وی تصریح كرد: امروز كشور به قدرت منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل‌شده زیرا تفكر بسیجی در تمامی عرصه تجلی‌یافته و بسیاری از پیشرفت‌های كشور مرهون تفکر بسیجی بوده است.

فرمانده مركز مقاومت بسیج راه‌آهن خاطرنشان كرد: نیروهای بسیج راه‌آهن كشور نیروهای سخت‌کوش و متعهدی را از گذشته تا امروز در همه بخش‌ها داشته است كه تنها رشد و توسعه را برای این صنعت بزرگ خواهان بوده‌اند.

در ادامه این مراسم، حسنی استاد دانشگاه درباره موضوع شبکه‌های اجتماعی و مجازی و تهدیدات آن‌ها مطالب را ارائه داد.
وی در این گزارش به كاربران شبکه‌های مجازی و اینكه روزبه‌روز به تعداد این كاربران اضافه می‌شود اشاره كرد و گفت: متأسفانه باوجود فنّاوری‌های متعدد در كشور بسیاری از افراد بدون داشتن سواد رسانه‌ای و آگاهی اطلاعات شخصی خود را از طریق این شبکه‌ها در اختیار دیگران قرار می‌دهند بدون آنكه از عواقب آن باخبر باشند.

وی به جنگ نرم دشمنان اشاره كرد و گفت: امروز دشمنان از طریق این شبکه‌ها درصدد ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های مردم هستند كه بایستی مردم كشور با آگاهی كامل چگونگی استفاده از شبکه‌های فوق را بدانند.

حسنی خاطرنشان كرد: متأسفانه بسیاری از كشورها صاحب فنّاوری نبوده و تنها مصرف‌کننده فنّاوری هستند.
در ادامه این مراسم گرامیداشت از فرماندهان سابق بسیج راه‌آهن محسنی، چنگایی سید ابوالقاسم احمدی و ناصر شكیب مهر تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ همایش گرامیداشت هفته بسیج راه‌آهن با حضور مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده مركز مقاومت بسیج راه‌آهن ، فرماندهان سابق بسیج و جمعی از مدیران راه‌آهن برگزار شد.

برچسب‌ها:

نظر شما