شناسهٔ خبر: 3109 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازديد از پروژه های راهسازی در استان ايلام

راه‌سازی خیراله خادمی معاون ساخت وتوسعه راه‌های شركت ساخت و توسعه زير بناهای حمل ونقل، محمدرضا كدخدا زاده مديركل ساخت و توسعه شبكه راه‌های منطقه غرب و مركز كشور و عبدالله بهادری مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام از پروژه‌های راهسازی در این استان بازديد كردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان ايلام، در اين بازديد كه عبدالله بهادری، مدير كل راه وشهرسازي استان ايلام، خادمي و كدخدازاده را همراهي مي‌كرد، روند اجراي پروژه‌هاي چهار خطه ايلام به صالح آباد و چهار خطه شدن ايلام به حميل (ايلام -كارخانه سيمان و كارخانه سيمان به سرابله ) بررسی شد.

بهادری در باره ویژگی اين پروژه ها گفت: پروژه چهار خطه ايلام به صالح آباد به طول 10 كيلومتر با قرارداد 108 ميليارد ريال با 25درصد پيشرفت فيزيكي و پروژه چهار خطه محور  ايلام - حميل كيلومتر صفر تا 22 با مبلغ هزينه شده 178 ميليارد ريال با 70 درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجرا است و به زودي كلنگ احداث چهار خطه محور ايلام – حميل كيلومتر 22 تا 32 نيز به زمين زده می شود.

 وی افزود: تمام تلاش اداره كل راه وشهرسازي توسعه راه هاي استان به ويژه محور حميل- ايلام – مهران بوده و با كمك مسئولان كشور و استان اين مهم به زودی به انجام می شود./

نظر شما