شناسهٔ خبر: 31117 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توزیع شبرنگ بین زائران پیاده امام رضا(ع)

شبرنگ سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: برای تامین ایمنی کاروان‌ها و زائران پیاده امام رضا(ع)، جلیقه شبرنگ به صورت رایگان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، علی شرفی، سرپرست اداره مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: تا کنون ۱۰۰ دست جلیقه شبرنگ میان زائران امام رضا(ع) توزیع شده و در صورت اعلام نیاز کاروان‌ها توان وظرفیت توزیع بیش از این میسر است.

وی در باره تامین ناوگان مورد نیاز برای اعزام زائران امام رضا(ع) در روزهای پایانی ماه صفر گفت: با هماهنگی و هم‌افزایی انجام شده با تشکل‌های صنفی و سازمان تبلیغات اسلامی، شرکت‌ها آمادگی دارند تا با کاروان ها قرار داد منعقد کنند.

شرفی تصریح کرد: تامین ایمنی ناوگان و انجام سفر ایمن از جمله مواردی است که این اداره کل سرلوحه اقدامات خود دارد.

وی درباره نرخ‌های قرار داد‌های جابه‌جایی زائران امام رضا(ع) گفت: امسال افزایش ۲۰ درصدی در ارائه این خدمات قابل قبول وپیش بینی است اما اجازه سوء استفاده‌ در این باره را به شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی نمی‌دهیم.

به گفته شرفی با توجه به حجم بالای مسافران روزهای پایان صفر، احتمال استفاده از توان استان‌های دیگر برای تامین ناوگان مسافری مورد نیاز وجود دارد.

نظر شما