شناسهٔ خبر: 31122 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی بخشنامه جهاد کشاورزی در کارگروه تخصصی امور زیر بنایی و شهرسازی قزوین

جلسه هشتمین نشست کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی با دستور کار بررسی موضوع اعمال بخشنامه جهاد کشاورزی جهت احداث اتاقک درباغستان‌های سنتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، هشتمین نشست کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل راه و شهرسازی در محل سالن جلسات آرمان‌شهر اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد.

دستور کارهای این نشست بررسی موضوع اعمال بخشنامه جهاد کشاورزی جهت احداث اتاقک در باغستان‌های سنتی  و قطعات باغی واقع در اراضی تحت شبکه آبیاری قزوین همچنین  ارایه گزارش سازمان جهاد کشاورزی در مورد مجوزهای صادر شده برای اتاقک نگهبانی در یک سال گذشته بود.

همچنین در این جلسه برخی از پرونده‌ها و درخواست‌های مردمی نیز مورد بررسی اعضای کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی قرار گرفت.

جلسات این کارگروه به ریاست معاون عمرانی استاندار و دبیری مدیرکل راه و شهرسازی و با حضور مدیران سازمان برنامه و بودجه، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مخابرات، گاز، برق، ثبت اسناد و املاک، مدیریت بحران، بنیاد مسکن، صنایع و معادن، جهاد کشاورزی تشکیل می‌شود.

نظر شما