شناسهٔ خبر: 31124 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تامین اعتبار ساماندهی حاشیه شهرهای دارای طرح مطالعاتی در استان اردبیل

عبدالرحمن روحی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساماندهی حاشیه شهرهای دارای طرح مطالعاتی در سطح استان اردبیلتامین اعتبار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل، عبدالرحمن روحی رئیس اداره عمران و بهسازی شهری راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب افزود: در راستای ساماندهی حاشیه شهرهای دارای طرح مطالعاتی در سطحاستان اردبیل كه یكی از برنامه های اولویت دار اداره كل راه و شهرسازی استان اردبیل می باشد پنجاه و دو هزار میلیون ریال تامین اعتبار گردید.

وی گفت : جهت شناسائی و انجام مطالعات محلات و محدوده های شهری استان اردبیل،  اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل در نظر دارد بر اساس مطالعات مصوب و برنامه بازآفرینی شهری پایدار محلات هدف، تعدادی از پروژه های محلات پایلوت استان ، در سه شهر اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد را در قالب احداث خدمات روبنائی، ساماندهی محیط و فضای شهری و تامین خدمات زیربنایی، ارتقاء ایمنی، پایش طرح و ارتقاء توانمندسازی اجتماعی و اقتصادی ساکنان محلات هدف با اعتبار بالغ بر پنجاه و دو هزار میلیون ریال عملیاتی نماید.

روحی تصریح كرد: اعتبار اداره عمران وبهسازی شهری استان در محلات هدف در قالب اجرای پروژه و تسهیلات با این افزایش به بیش از سیصد و سی و یک میلیارد ریال می رسد كه در نوع خود در محلات هدف بی نظیر است.

رئیس اداره عمران و بهسازی شهری اعلام كرد:تحقق بخشیدن و سرعت عمل پروژه هابراساس توافق های قبلی فی مابین و به تناسب تامین اعتبار بایستی توسط شهرداریهای سه شهر سه شهر اردبیل، مشگین شهر، پارس آبادو استانداریدر جهت احیاء و بهسازی محلات هدف هر کدام ۳/۱ از اعتبار مورد نیاز را تامین کند.

نظر شما