شناسهٔ خبر: 31177 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

محور شمشک - دیزین مسدود شد

بازگشایی محور شمشک دیزین رئیس پلیس راه استان البرز گفت که محور شمشک به دیزین بسته شده و تردد هر گونه وسیله نقیله در این مسیر تا اطلاع بعدی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سرهنگ رضا اکبری گفت: محور شمشک – دیزین به علت نامساعد بودن وضعیت جوی و بارش برف و نداشتن ایمنی لازم، مسدود و تردد هر گونه وسیله نقلیه ممنوع اعلام می شود.

وی اضافه کرد: رانندگانی که قصد سفر به محورهای شمالی کشور را از این مسیر دارند، باید از مسیرهای جایگزین استفاده کنند. هم اکنون نیز بارش خفیف برف در محدوده بزرگراه همت آغازشده است.

سرهنگ اکبری گفت: با توجه به فصل سرما و بارش باران و برف، به ویژه در مناطق کوهستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ در راه های این استان از جمله جاده کرج - چالوس الزامی است. همچنین، علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند.

وی یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.در محورهای کوهستانی استان از جمله جاده کرج - چالوس، ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و ترافیک مستقر شده اند.

اکبری به ایرنا گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است. همچنین، با هماهنگی که با اداره کل راهداری انجام شده تیم‌های راهداری استان البرز نیز با آمادگی کامل برای نمک پاشی و پوشش های امدادی و تجهیزات راهداری در راه های اصلی و کوهستانی مستقر هستند.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است./

نظر شما