شناسهٔ خبر: 31190 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

شرکت رجاء خبر داد؛

تخصیص ۴۲ رام قطار برای جابه‌جایی زائران اربعین در مسیر جنوب/ جزئیات همکاری شرکت رجاء با موسسات خیریه

قطار ايستگاه شرکت حمل و نقل ریلی رجاء با هدف ایجاد تسهیلات و خدمت‌رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی (ع) ۴۲ رام قطار برای جابه‌جایی عزاداران حسینی در مسیر جنوب، اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن یاوری سرپرست معاونت اجرایی شرکت رجاء گفت:‌‌ علاوه بر قطارهای برنامه‌ای تهران - اهواز و مشهد - اهواز، قطارهای فوق‌العاده اتوبوسی و کوپه صندلی به مقصد خرمشهر برقرار شده است که تاکنون حدود ۲۶ هزار مسافر از شهرهای تهران و مشهد را جابه‌جا کرده است.

وی ‌‌افزود: علاوه بر قطارهای فوق، واگن‌های لوکس دو طبقه و قطار ریل باس با ۲۱۲ سیر رفت و برگشت و ۱۳۴ هزار و ۳۰۴ صندلی ایجادی، ‌جابه‌‌جایی زائران اربعین بین خرمشهر و شلمچه را بر عهده دارد. ‌

‌این مقام مسئول در شرکت رجاء در ادامه از کسب نشان دو ستاره توسط شرکت حمل و نقل ریلی رجاء در نخستین همایش ملی نشان مسئولیت خبر داد و به روابط عمومی شرکت حمل و نقل ریلی رجاء، گفت: ‌‌‌از میان ۱۴۶ شرکت کننده در این دوره، شرکت ریلی رجاء انتخاب شد.

وی به فعالیت‌‌‌های اجتماعی رجاء اشاره کرد و افزود: ‌از جمله این اقدامات می‌توان به همکاری و تعامل با سازمان‌ها و نهادهای مختلف در زمینه های فرهنگی و امور خیریه، حفظ محیط زیست و صرفه جویی انرژی توسط این شرکت ریلی اشاره کرد.

گفتنی است، امسال برای شرکت در مراسم بزرگ اربعین حسینی در کربلا بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ایرانی از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه عازم کشور عراق شدند.

نظر شما