شناسهٔ خبر: 31241 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی خبر داد:

پیشرفت ۸۸ درصدی پروژه‌های مسکن مهر شهرک گلمان ارومیه

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون از مجموع دو هزار و ۶۸۸ واحد پروژه‌های تعاونی مسکن مهر شهرک گلمان ارومیه نزدیک به یک هزار و ۷۳۸ واحد مسکن مهر به متقاضیان تحویل داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، داریوش نصر مدیرکل راه و شهرسازی استان در بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهرک گلمان ارومیه گفت: دو هزار و ۶۸۸ واحد پروژه‌های مسکن مهر شهرک گلمان ارومیه در قالب ۳۳ تعاونی مسکن مهر احداث شده که تا به امروز یک هزار و ۷۳۸ واحد به بهره‌برداری رسیده است.

داریوش نصر از پیشرفت ۸۸ درصد پروژه‌های مساکن مهر شهرک گلمان ارومیه خبر داد و افزود: همچنین یک هزار و ۱۳۸ واحد مسکونی در قالب گروه‌های چند خانواری در این شهرک احداث شده است.

وی با اعلام اینکه در مجموع سه هزار و ۸۲۶ واحد مسکن مهر به شکل تعاونی و چند خانواری در شهرک گلمان احداث شده است، افزود: همچنین یک هزار و ۷۸۴ واحد مسکن مهر به صورت پروژه‌های سه‌جانبه راکد بود که به منظور تعیین و تکلیف به خودمالکی تبدیل شده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: دستورات لازم جهت رفع مشکلات هیئت‌مدیره‌ای سه تعاونی مسکن مهر شهرک گلمان صادر شده و هیئت‌مدیره این تعاونی‌ها باید اقدامات فوری برای تسریع در روند تحویل واحدها به متقاضیان انجام دهند.

نصر یادآور شد: بسیج همه‌جانبه برای تحویل همه مساکن مهر به متقاضیان به‌خصوص در شهرک گلمان ارومیه در آینده نزدیک شکل گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همراه با مدیر مسکن و ساختمان این اداره کل از پروژه‌های سه‌جانبه شهرک گلمان و معابر سایت بازید کرد.

نظر شما