شناسهٔ خبر: 31247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در هفته بسیج انجام شد:

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از پروژه‌های مسکن مهر بسیج و سپاه/ نشست صمیمی معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با مدیرکل راه و شهرسازی

مسکن مهر استان همدان مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در چهارمین روز این هفته به همراه مدیر مسکن و ساختمان اداره کل از پروژه‌های مسکن مهر بسیج و سپاه بازدید به عمل آورد، این در حالیست که نشست صمیمی معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرهاد فرزانه در این بازدید بیان کرد: خوشبختانه کیفیت این پروژه‌ها بسیار خوب و مطلوب بوده و مقررات ملی نیز در این پروژه‌ها رعایت شده است.

وی ادامه داد: باید به نحو شایسته از بسیج و سپاه استان و نیروهای فنی و متخصص این پروژه‌ها تقدیر و تشکر به عمل آید.

گفتنی است پروژه ۷۱۲ واحدی سپاه در سال ۹۱ به بهره‌برداری رسیده و پروژه ۱۶۲ واحدی بسیج تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اظهار امیدواری کرد که با توجه به پتانسیل بالای عزیزان بسیجی بتوان از این عزیزان در سازندگی کشور عزیزمان ایران استفاده نماییم.

همچنین در نشست صمیمی معاون اجرایی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل راه و شهرسازی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک این هفته عنوان کرد: هفته بسیج، فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه‌داشتن ارزش‌ها و دمیدن روح بسیجی در آحاد ملت، به‌ویژه جوانان پرشور و مدافعان عاشق صادق است.

فرزانه گفت: بسیج یک افتخار و یک ارزش است و همه ما باید سعی کنیم این روحیه بسیجی را برای کشور و انقلاب و اسلام حفظ کنیم.

وی بسیجی بودن خود را یک افتخار دانست و گفت: هر کسی که در دل برای سرنوشت خود، آینده ایران اسلامی و استقلال و هویت این ملت ارزشی قائل است، بسیجی است، هر کسی که از تسلط قدرت‌های بیگانه بیزار بوده، آینده این کشور، ملت و آینده دنیای اسلام یک هدف بزرگ برایش محسوب شود و حاضر به گام نهادن و تداوم در این راه باشد، یک بسیجی است.

وی همچنین بیان کرد: در تسریع روند مشکلات پروژه‌های مسکن مهر ۱۶۲ واحدی بسیج هر کمکی باشد دریغ نخواهیم کرد.

نظر شما