شناسهٔ خبر: 31284 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مهرآبادی مطرح کرد؛

تقدیر از عملکرد بانک مسکن در ارائه خدمات به مردم استان یزد/ بهره‌برداری از ۱۷ هزار واحد مسکن مهر در استان یزد

احمد اصغری مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از عملکرد بانک مسکن در ایجاد شرایط برای تامین مسکن اقشار کم‌درآمد تقدیر کرد و از بهره‌برداری ۱۷ هزار واحد مسکن مهر استان یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در مراسم افتتاح ۲۳۳۴ واحد مسکن مهر در استان یزد، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از تلاش مدیران و کارکنان بانک مسکن در اجرای مسکن مهر قدردانی کرد.

روابط عمومی بانک مسکن نوشت: در این مراسم احمد اصغری مهرآبادی، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی طی سخنانی از عملکرد مطلوب بانک مسکن در تأمین مسکن اقشار کم‌درآمد جامعه تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه مسکن مهر در یک هزار و ۱۵۰ شهر در حال ساخت است، گفت: جشن اتمام مسکن مهر در ۱۵ استان از جمله استان یزد تا پایان سال جاری برگزار می‌شود.

مهرآبادی استان یزد را یکی از ۵ استان برتر در ساخت مسکن مهر دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی میان دستگاه‌های مرتبط از جمله بانک مسکن، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، وضعیت ساخت‌وساز در این استان از کیفیت بالایی برخوردار است و امیدواریم به‌زودی سایر واحدها نیز که بالای ۹۵ درصد پیشرفت دارد به بهره‌برداری برسد.

در ادامه مراسم سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد با قدردانی از خدمات دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر و بانک مسکن گفت: درمجموع حدود ۲۴ هزار واحد مسکن مهر برای این استان در نظر گرفته شده بود که بیش از ۱۷ هزار واحد آن به بهره‌برداری رسید. /

نظر شما