شناسهٔ خبر: 31329 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

اول تا پنجم آذر ماه صورت گرفت؛

جابجايی روزانه ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر به مشهد مقدس

قطار مسافری مدیركل راه آهن خراسان گفت: در بازه زمانی اول تا پنجم آذر ماه علاوه بر ظرفیت‌های موجود، روزانه تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر جابجا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ محمدهادی ضیایی مهر با بیان اینکه در بازه زمانی اول تا پنجم آذر ماه علاوه بر ظرفیت‌های موجود، روزانه تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر جابجا شد، گفت: در راستای تسهیل در جابجایی زائران در ایام اربعین حسینی از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری، تعداد ۲۴ هزار و ۶۷۲ مسافر و زائر از مشهد به شهرهای تهران، اهواز و خرمشهر توسط ۴۵ رام قطار مسافری، علاوه بر ظرفیت‌های جاری روزانه كه ۸۰ رام قطار مسافری فوق العاده بوده، جابجا شده اند.

مدیركل راه آهن خراسان گفت: در ایام اربعین حسینی بیش از ۳۴ هزار و ۷۷۰ مسافر و زائر در راه آهن خراسان جا به جا شده اند.

وی افزود: همچنین جهت بازگشت زائران از شهرهای خرمشهر، اهواز و تهران به مشهد مقدس در بازه زمانی اول تا پنجم آذر ماه نیز علاوه بر ظرفیتهای موجود، روزانه تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر ظرفیت ایجاد شد.

وی اظهار داشت: با تلاش همكاران در راه‌آهن خراسان ، ضمن ارائه خدمات به زائرین و عزاداران اربعین حسینی تلاش شد با ایجاد ظرفیت ریلی مناسب، بستر و شرایط مطلوب برای هیئت های مذهبی به مشهد مقدس و همچنین برگشت زائرین پیاده برای ایام دهه آخر ماه صفر انجام شود.

نظر شما