شناسهٔ خبر: 31402 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد؛

ترخیص آسیب‌دیدگان قطار مشهد- تبریز در ۲ روز آینده/ درمان آسیب دیدگان در بیمارستان‌های امام رضا(ع) و سینا

آخوندی تبریز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه روند درمان آسیب دیدگان به جد دنبال می شود از ترخیص بیشتر آسیب دیدگاه تحت مداوا طی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در جریان عیادت از بازماندگان قطار تبریز- مشهد در بیمارستان‌های سینا و امام رضا(ع) در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد روند درمان بازندگان قطار مشهد- تبریز گفت: الحمدلله بیشتر آسیب‌دیدگان مرخص شده‌اند و در حال‌حاضر معدودی در بیمارستان‌های امام رضا(ع) و سینا تحت مداوا قرار دارند.

وزیر بهداشت ادامه داد: فقط یک مریض نسبتا بدحال داریم که در بیمارستان سمنان به سر می‌برد که امیدواریم این فرد نیز درمان کامل و شفای کامل پیدا کند.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: آسیب‌دیدگان باقی‌مانده و تحت مداوا در دو بیمارستان امام رضا(ع) و سینا نیز طی دو روز آینده مرخص شوند و مشکل جدی از نظر درمانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه روند درمان آسیب‌دیدگان در ساعات اولیه به دلیل ازدحام و شلوغی و صعب‌العبور بودن مسیر وجود داشت تاکید کرد:  درمان اولیه آسیب دیدگان در دامغان و در سمنان نیز به خوبی انجام شده است.

گفتنی است برخی از اعضای هیات دولت متشکل از جمله شهین‌دخت ملاوردی معاون رئیس جمهوری در امور زنان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی و سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی به همراه استاندار آذربایجان شرقی و معاونان وزیر راه و شهرساز امروز در مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان قطار مشهد- تبریز در تبریز حضور یافتند تا موجب تسلی خاطر بازماندگان شوند. /

نظر شما