شناسهٔ خبر: 31430 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر کل راه وشهرسازی از روند اجرایی پروژه‌ها در کبودرآهنگ

راهداری زمستانی مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان به همراه حبیب نادیان رفیع مدیر ساخت و توسعه اداره کل از پروژه راه اصلی کبودرآهنگ –قیدار و کنارگذر شیرین سو بازدید نمود.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه وشهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان،" مهندس فرهاد فرزانه " در حاشیه این بازدید گفت: کنارگذر شیرین سو جزء اولویت‌های اداره کل جهت رفع نقاط حادثه‌خیز این محور است.

وی در رابطه با چهار خطه نمودن پروژه کبودرآهنگ – قیدار بیان کرد: طول این پروژه ۵۴ کیلومتر است که ۲۴ کیلومتر آن چهار خطه گردیده و مابقی در دست اجرا است.

وی یادآور شد: پروژه کنارگذر شیرین سو به طول ۵ کیلومتر است که قرارداد اجرای بیس و آسفالت آن با پیمانکار منعقدشده و به‌محض امکان شرایط جوی مناسب عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

مهندس فرزانه در بازدید از راه‌های روستایی این شهرستان بیان کرد: راه روستایی شیخ جراح – مسجدین به طول ۶ کیلومتر و راه روستایی حسن‌آباد نیز به طول ۴ کیلومتر و عرض ۷ متر است .

وی بابیان این مطلب که راه دوم آسفالته روستای حسن‌آباد به سمت علی‌صدر است، گفت: در ۵.۵ متر از عرض این راه روستایی عملیات آسفالت در حال اجراست  که امیدواریم  پیمانکار قبل از شرایط هوای نامناسب پروژه را به اتمام برساند.

وی ادامه داد: اعتبار در نظر گرفته‌شده جهت اتمام این دو پروژه راه روستایی  یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است که علی‌رغم عدم تخصیص اعتبار تاکنون عملیات اجرایی آن از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

مهندس فرزانه در پایان خاطرنشان ساخت: در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا آخر هفته آینده راه روستایی حسن‌آباد مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نظر شما