شناسهٔ خبر: 31448 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

سمینار بین‌المللی حفاظت و مرمت تزئینات وابسته به معماری/ میزبانی اصفهان از مرمت کاران و معماران

پوستر سیمنار بین‌المللی حقاظت و مرمت تزئینات وابسته به معماری به میزبانی اصفهان، آذرماه سال جاری طی ۳ روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سمینار بین المللی حفاظت و مرمت تزئینات وابسته به معماری ۲۰ تا ۲۲ آذرماه سال جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

در این سمینار که با محوریت دریافت مقاله برنامه‌ریزی شده است، دانشگاه هنر اصفهان، سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مرکز اصفهان‌شناسی و خانه ملل، عمارت خورشید، استانداری اصفهان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان، شهرداری اصفهان، سازمان نوسازی و بهسازی شهر اصفهان، پایگاه مجموعه جهانی میدان نقش جهان، اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان اصفهان و انجمن علمی مرمت و احیای بناهای تاریخی همکاری دارند.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام به نشانی restorationseminar@aui.ac.ir و برای آگاهی بیشتر از سمینار به سایت www.aui.ac.ir مراجعه کنند.

شرکت کنندگان در این سمینار باید مقاله های خود را با موضوعات مربوطه برای چاپ در ویژه‌نامه تخصصی دانشگاه هنر، حداکثر تا تاریخ ۳۰ فروردین ۹۶ به نشانی ایمیل دبیرخانه ارسال کنند. در پایان دوره آموزشی نیز به شرکت‌کنندگان گواهی بین‌المللی ارایه خواهد شد.

روز اول سیمنار ساعت ۹ صبح روز ۲۰ آذرماه ۹۵ در تالار همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگان در میدان فیض اصفهان و روز دوم و سوم سمینار نیز از ساعت ۳۰: ۸ صبح روزهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه سال جاری در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان در خیابان باغ گلدسته برگزار می‌شود. /

 

نظر شما